Berita Pahang

Ahad, Oktober 21, 2012



Tahun 1996 dahulu, negara kecoh dengan kewujudan BABYRINA, seorang model lucah Melayu pertama di Internet. 

Pada ketika itu, belum ada lagi blogspot, belum ada lagi wi-fi, belum ada lagi broadband, jauh sekali streamyx dan unifi. 

Boleh dikatakan, kesemua laman web menggunakan TRIPOD dan GEOCITIES. Kalau dibangunkan sebuah laman web pun, perbelanjaannya amat besar dan aksesnya tidaklah selancar sekarang.

Kemunculan BABYRINA dan kawan-kawannya telah menjadi fenomena di kalangan pelayar-pelayar Internet. 

Ada pihak yang tidak bertanggungjawab, memuat turunkan kesemua gambar-gambar BABYRINA yang beraksi lucah bersama-sama kawan-kawan modelnya yang lain dan mencetaknya sebelum dijual secara gelap.

Selepas menjadi fenomena, BABYRINA tidak lagi muncul dengan gambar-gambar baru di Internet. Model lucah Melayu itu hilang begitu sahaja. Bagaimanapun, pada tahun 2001, BABYRINA dikesan cuba memasuki negara ini menerusi KLIA. 

Bagaimanapun, pihak berkuasa tidak membenarkan dia melepasi had kawalan Imigresen, sekaligus wanita berkenaan diusir dari negara ini dan pulang semula ke Amerika Syarikat.

Itu sahajalah berita terakhir yang didengar tentang BABYRINA. Dia tidak dibenarkan kembali ke negaranya kerana gambar-gambar lucahnya yang telah membuatkan dia terkenal di seluruh dunia.

Itu cerita tahun 2001. Sekarang, pada tahun 2012, sepasang anak Cina yang belajar di Singapura telah mencipta halaman blog yang memaparkan gambar-gambar mereka sedang berhubungan intim. 

Gelagat mereka jauh lebih lucah berbanding Babyrina memandangkan wanita Melayu berkenaan sekadar beraksi bogel dan bukannya persetubuhan.

Alvin Tan dan Vivian Lee langsung tidak menunjukkan kekesalan mereka berhubung pendedahan yang mereka sendiri lakukan. Bahkan mereka sangat bangga dengan apa yang telah dilakukan. 

Lebih menguntungkan lagi, berbanding Babyrina yang tidak dibenarkan memasuki negara ini, Alvin Tan dan Vivian Lee yang sekarang ini berlindung di rumah ibu bapa masing-masing di Johor dan Kuala Lumpur. - seterusnya...

Ps: Ini la hasil daripada perjuangan Kebebasan Hak Asasi yang sering dilaung - laungkan oleh Pakatan Pembangkang tu. 

Kalau di Singapura, benda macam ni dah jadi satu perkara yang tak pelik. Tapi takkan la kita nak ianya menular masuk ke dalam Malaysia!!! Korang fikir la sendiri!!!
Categories:

12 ulasan:

  1. Anu War pun patut diusir dari Malaysia sbb dia pun pelakon porno gak...

    BalasPadam
  2. Pambangkang satu hal...tapi yg berkuasa yakni BN sendiri tak mampu nak buat apa2.

    Budak Cina yg kutuk negara, agama Islam, maki hamun leh diberi peluang ngadap Najib dan kemudia diberi duit utk buat filem.

    Jika yg brkuasa yg telah diamanatkan utk pelihara kedaulatan bangsa, agama dan negara malah berjanji utk memeliharanya...begini tindakannya. mmmmmmmmmm

    BalasPadam
  3. sangat2 setuju dgn komen 6 nov

    BalasPadam
  4. kenapa nk salahkn pembangkang..sedangkan yg pegang negara sekarang adalah kerajaan??diorg yg lebih berkuasa untk melakukan sesuatu or menyekat 2 makhluk ni drpd berleluasa melakukan aktiviti x bermoral tu..lawak betul la komen2 sesetengah org yg x reti menggunakn akal..asyik nak salahkan org.suruh la najib banned 2 budak ni.tu pun kalu berani la.

    BalasPadam
  5. Itulah hak asasi katanya.... hak peribadi.... kononnya. Tapi..... kan negara ada undang-undang jadi kena patuhi, walau pun atas dasar kebebasan. Sebebas-bebas insan dialam fana ni sampai kemana? renung dan fikirkanlah jauh-jauh...

    BalasPadam
  6. BN yg buat taik PR lak yg kne maki?ape ke bengap penulis nih.korang patut sedar la,benda2 mcm ni brleluasa sbb sape yg perintah negara?
    "Alvin Tan dan Vivian Lee yang sekarang ini berlindung di rumah ibu bapa masing-masing di Johor dan Kuala Lumpur" 2-2 tempat tu bukan PR yg brkuasa,pesal ko xsuruh najib halau budak tu?buat busuk nama johor dgn KL je..

    BalasPadam
  7. semua cacai pr pun bangang jugak. yg bogel tu kat singapura. idola republik bangang korang

    BalasPadam
  8. Namewee mendapat tempat di hati cina2 babi BN dan juga PR...puihhh...semoga matinya tetap dlm kapir.

    BalasPadam
  9. HAHAHA..KORG NI JGN LA ANGIN SNGAT GENG..ORG LAIN BUAT HAL KITA LA PLK YG BRGADUH..ISLAM ATAU KAFIR KTENTUAN ALLAH..KNAPA KITA NK DOAKN ORG CMTU SKALI SYG OII..MANUSIA YG LAHIR DARI RAHIM BANI ISRAIL PN BLM TNTU MATINYE KAFIR & KITA YG LAHIR SBAGAI ISLAM TAK TRJAMIN LAU BLEH MATI SYAHID..DEMI ALLAH YG TRCINTA,SEDARLH WAHAI SAUDARAKU..TANDA2 AKHIR ZAMAN TRPAMPANG JELAS SUDAH ADA DALAM DIRI KITA SMUA..ASSALAMUALAIKUM..

    BalasPadam
  10. Kesimpulannya , semua yg comment ni dulu memang layan babyrina.. Yg membezakan adalah parti politik hahaha

    BalasPadam
  11. Kesimpulannya semua yg dah comment kat atas pernah layan foto babyrina, hanya parti politik yg membeZakan semua

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping